Olympus tough in action - Beitostølen vinterferien 2016

16:26


I vinterferien i år var vi så heldige å bli invitert med på hyttetur på Beitostølen. Et vennepar av oss hadde fått leid en koselig hytte nesten i sentrum av Beitostølen, og der var det husrom for alle sammen. Flaks for oss, for vi var som vanlig sent ute å planlegge ferien, og fant ikke noe sted som ikke kostet en hel sydentur for alle (og da drar jeg helt ærlig heller nettopp til syden), så vi hadde egentlig planlagt å bli hjemme. Vi bor jo ikke så langt unna Norefjell, så tanken var en eller to dagsturer dit. 

Men, sånn ble det jeg heldigvis ikke, så vi endte opp med noen hærlige dager i nydelig vær på fjellet. 

Beitostølen ligger langt oppe på fjellet i Valdres. Her tror jeg nesten en er garantert vinterføre hele vinteren, for det ligger så høyt. Det var ikke kjempemye snø der nå når vi var der, men det var nok i massevis.

Skianlegget hadde tre stolheiser og mange små skål- og t-krok heiser. Fantastisk fint skianlegg, men fine bakker for sånne som meg som heller vil renne langt og ikke nødvendigvis så kjempefort. Lille prinsesse fant ut at hopping var kult, så henne måtte vi følge i snowboard-parken og kuleløypene. Jeg holdt meg litt på siden, og hun raste avgårde. Tøffingen. 

Det er noe eget med å få være på fjellet sånn. Frisk luft, masse uteliv, ski, og koselig selskap. Og...strikking...

Her får dere en liten sniktitt på fjellet ♥




















Alle bildene i dette innlegget er laget med Olympus Tough TG-860 (ikke sponset)

Takk for turen K & Ø ♥

Smil fra Ann Sissel

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

©Ann Sissel Holthe | cahsmereandcamera.blogspot.com. Drevet av Blogger.